حمله انصار و نيروي انتظامي به دانشجويان دانشگاه فردوسي


بنا بر گزارشهای رسیده بيش از 1500 تن از دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد از صبح روز دوشنبه با جمع شدن در مقابل ساختمان سازمان مركزي دانشگاه، و با توجه به ناآرامي هاي اخير در سراسر كشور و نيز شهر مشهد، خواستار به تعويق افتادن امتحانات تا اطلاع ثانوي شدند. این تجمع ادامه تجمع 2000 نفره دیروز دانشجویان دانشگاه فردوسی بود.
هم چنين امروز دانشجويان دانشگاه فردوسي با پاره كردن برگه هاي امتحاني خود، امتحانات روز دوشبه را لغو كردند.

در پی بروز تقلبات گسترده در شمارش آرای انتخابات ریاست جهویواعراضات گسترده در سراسر کشور ، دانشجویان دانشگاه فروسی مشهد همگام با عموم مردم این شهر دست به تحصن و تجمعا گسترده زدند. به گزارش منابع دانشجویی شهر مشهد:
گارد ويژه نيروي انتظامي و انصار حزب الله در بعدازظهر دوشنبه 25 خرداد ماه به طرز وحشيانه اي به دانشجويان دانشگاه فردوسي كه در سومين روز متوالي در مقابل درب اصلي دانشگاه دست به تجمع زده بودند، حمله كردند و آن ها را مورد ضرب وشتم قرار دادند.
دانشجويان در اين تجمع با شعار هاي" مرگ بر ديكتاتور" ، "احمدي حيا كن، مملكتو رها كن" ، "دانشجو بيدار است ، از احمدي بيزار است" ، "ننگ ما ننگ ما صدا و سيماي ما" ، "موسوي، كروبي راي مرا پس بگير" و... اعتراض شديد خود را به تقلب وسيع و آشكار در انتخابات دهم رياست جمهوري اعلام داشتند و خواستار ابطال نتايج دروغين گرديدند.