ناآرامی در میدان فاطمی و خیابان ولیعصر


اعتراضات مردمی نسبت به تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری امروز هم ادامه داشت به گزارش خبرنگار جوان فردا ،میدان فاطمی و خیابان ولیعصر حد فاصل میدان ولیعصر تا خیابان مطهری شاهد بروز درگیری های پراكنده میان مردم معترض و پلیس ضد شورش می باشد . از سوی دیگر نیروی انتظامی از هر گونه تجمع در خیابان میر هادی ،محل ستاد مركزی میر حسین موسوی ، جلوگیری به عمل می آورد.گفتنی است امروز قرار است كه احمدی نژاد در جمع هوادارانش در میدان ولیعصر سخنرانی كند.

اعتراضات مردمی نسبت به تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری امروز هم ادامه داشت به گزارش خبرنگار جوان فردا میدان فاطمی و خیابان ولیعصر حد فاصل میدان ولیعصر تا خیابان مطهری شاهد بروز درگیری های پراكنده میان مردم معترض و پلیس ضد شورش می باشد . از سوی دیگر نیروی انتظامی از هر گونه تجمع در خیابان میر هادی ،محل ستاد مركزی میر حسین موسوی ، جلوگیری به عمل می آورد.گفتنی است امروز قرار است كه احمدی نژاد در جمع هوادارانش در میدان ولیعصر سخنرانی كند.

همچنین در حال حاضر نیروهای گارد ویژه در پیاده روهای خیابان ولیعصر با باتوم مردم عادی و عابران را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند.گروهی از نیروهای یگان ویژه نیز به سمت میدان ونك در حال حركتند.