خبر تکمیلی:بسیجیان مردم را به تیر بستند


خبر تکمیلی -جمعیت وقتی به پایگاه بسیج گردان عاشورا، در نزدیکی میدان آزادی می‌رسد، از این پایگاه به میان جمعیت گاز اشک‌آور شلیک می‌شود و در همین هنگام در پایگاه باز می‌شود و نیروهای لباس شخصی شروع به رگبار گرفتن جلو پای تظاهرکنندگان می‌کنند.
اما جمعیت هم‌چنان آرامش خود را حفظ می‌کند و تنها شعارهایی علیه نیروهای بسیجی و امنیتی سر داده‌اند.
اما اندکی بعد چهار موتورسوار مجهز از پایگاه‌ مذکور خارج می‌شوند و به میان جمعیت می‌روند. که این امر موجب خشم تظاهرکنندگان می‌شود و موتور سواران را می‌گیرند و موتورهای آن‌ها را آتش می‌زنند.
به گفته شاهدان عینی 4 تک تیرانداز از بالای ساختمان این پایگاه برخی از تظاهرکنندگان را هدف قرار داده‌اند و در یک مورد مستقیماً سر یکی از تظاهرکنندگان معترض را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار بامداد خبربا گذشت 4 ساعت از راهپيمايي عظيم هواداران اصلاحات، از
نزديکي‌هاي ميدان آزادي و اکباتان و هم‌چنين از حوالي خيابان انقلاب صداي تيراندازي به گوش مي‌رسد اين تيراندازي‌ها در آغاز جهت پراکنده کردن مردم و اعلام پايان تجمع از سوي نيروهاي پليس صورت گرفته‌است اما شنيده‌ها حاکي از آن است که پس از مدت زماني اندک، تيراندازي زميني شده‌است و تظاهر کنندگان مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.
هنوز از اين‌که گلوله‌هاي شليک‌شده مشقي بوده است يا واقعي خبر موثقی در دست نیست.نیروهای سرکوبگر شب و روز گذشته از گلوله های پلاستیکی و ساچمه ای استفاده کرده اند که منجر به مجروحیت بسیاری از دانشجویان و مرگ دست کم پنج نفر آنان شده است.
به گزارش خبرنگار بامداد خبر در طراف میدان آزادی هم‌اکنون آتش بر پا شده‌است و آمبولانسها به سمت محل در حال حرکت هستند. هم‌چنين خبرنگار ما گزارش مي‌دهد که خطوط مترو به طور کامل تعطيل شده‌است . هم‌اکنون درگيري‌ها در مرکز شهر تهران ادامه دارد و کشته شدن یک نفر تایید شده است..خبرهای تآیید نشده از کشته شدن دست کم چهار نفر خبر می دهند.
گزارشهای تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.